Jak probíhá zahájení kurzu?

Kurz začíná ihned po úhradě:

  1. Klient/ka si vybere kurz.
  2. Klient/ka si objedná kurz.
  3. Klient/ka provede úhradu kuru (platba převodem, on-line kartou).
  4. Po úhradě se s klientem spojí ihned a bez zbytečného odkladu lektor/ka. Dále přijde uvítací email, kde bude jeho/její přestavení a seznámení s kurzem a začínají se domlouvat na průběhu a tempu kurzu.
  5. Jako jediní máme výhodu v tom, že naši klienti mají lektora sami pro sebe a nejsou součástí žádné skupiny, kde Vás bude někdo brzdit, nebo naopak tlačit vpřed a také se nemusíte bát, že v případě nemoci či neúčasti zameškáte látku.
  6. S lektorem/kou se domlouváte Vy sám/sama individuálně na tempu, dnech a konzultačních hodinách ve kterých bude kurz probíhat (na všem ostatním se již domlouváte spolu).

Jak probíhá zahájení semináře?

Nepoužívejte prosím prohlížeč Internet Explorer.

  1. Pošleme Vám informace a materiály k on-line webináři, na který jste přihlášená/ý.
  2. V níže uvedeném odkazu proveďte svoji registraci. Jméno a příjmení zadávejte bez diakritiky.
  3. Registraci provádějte nejlépe ihned.
  4. Následně Vám na e-mail přijde odkaz na spuštění webináře.
  5. datum, přibližně 20 min před začátkem webináře otevřete e-mail s odkazem na spuštění webináře, zmáčkněte odkaz.
  6. Po otevření stránky ZOOM zmáčkněte modré tlačítko Launch Meeting a poté modrý odkaz Join from Your Browser.
  7. Zadejte jméno a příjmení bez diakritiky, odklikněte pole I’m not a robot (povinný ochranný prvek) a zmáčkněte modré tlačítka Join pro připojení do webináře.
  8. Poté již uvidíte stránku s naším logem.
  9. Zmáčknete tlačítko Join Audio by Computer uprostřed obrazovky a ověřte si, že slyšíte v reproduktorech nebo sluchátkách hlas lektora nebo administrátora nebo hudbu (pokud ještě webinář od administrátora nebyl spuštěn, uvidíte datum a čas zahájení webináře a buď vyčkáte na stránce na zahájení webináře nebo se připojíte nejdříve cca 10 min. před zahájením webináře)
  10. Můžete chatovat s administrátorem pomocí tlačítka Chat umístěného uprostřed na dolním okraji stránky ZOOM.
  11. Chatovací okno se otevře na pravé straně, zadávaný text se objevuje vpravo dole (vhodné pro dotazy na administrátora webináře).
  12. Můžete zadávat dotazy k lektorovi pomocí tlačítka Q&A také na dolní liště
  13. Webinář můžete opustit červeným tlačítkem Leave a znovu se k němu připojit odkazem z e-mailu
  14. Nepotřebujete mikrofon a kameru, stačí vám reproduktory nebo sluchátka. Doporučujeme mít k dispozici Vašeho IT.
  15. Nepřepínejte si jazyk na češtinu, ZOOM češtinu nepodporuje