VŠEOBECNÉ STUDIJNÍ PODMÍNKY

společnosti VpV education academy s.r.o.,, IČO: 14339897, se sídlem Trnkova 540/34, Nové Sady, 779 00 Olomouc, zapsané v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudu v Ostravě, sp. zn. C 88721/KSOS

mající povahu obchodních podmínek ve smyslu § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění


 

Článek I

Předmět Všeobecných studijních podmínek

  1. Společnost VpV education academy s.r.o., IČO: 14339897, se sídlem kpt. Trnkova 540/34, Nové Sady, 779 00 Olomouc, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudu v Ostravě, sp.zn. C 88721/KSOS (dále jen „Společnost“) prohlašuje, že je v souladu se získanými akreditacemi Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy oprávněna ke vzdělávací činnosti formou vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů, stejně jako k vydávání osvědčení o rekvalifikaci v případě řádného absolvování rekvalifikačního kurzu.
  2. Tyto Všeobecné studijní podmínky (dále jen „VSP“) upravují práva a povinnosti smluvních stran týkajících se studia Společností poskytovaných vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů na základě úplatné smlouvy o studiu uzavřené mezi Společností a studentem.

 

Článek II.

Průběh a délka studia

  1. Studium probíhá formou samostudia a on-line konzultací. Studium je určeno pro studenty s ukončeným středoškolským a vyšším vzděláním a studenty s nižším (např ukončená ZŠ, SOU a OU apod.) s vyšším hodinovým fondem studia na základě směrnic MŠMT. Studium je ukončeno písemnou závěrečnou zkouškou.
  2. Student je povinen pravdivě vyplnit, vlastnoručně podepsat a předat Společnosti před zahájením kurzu přihlášku ke studiu s uvedením těchto údajů: jméno, příjmení, datum a místo narození, dosažené akademické tituly, adresa pro doručování, nejvyšší dosažené vzdělání a čestné prohlášení o splnění podmínek pro absolvování kurzu.
  3. Vzdělávání zajišťují pro Společnost odborníci ekonomického či obdobného zaměření (dále jen „Lektor“). Studentovi je Lektor přidělen na dobu trvání kurzu, resp. modulu kurzu; změna v osobě Lektora v průběhu kurzu tím není vyloučena. 
  4. Specifikace jednotlivých kurzů, včetně počtu modulů a lekcí, z nichž kurz (modul) sestává a garantovaného počtu a délky konzultací s Lektorem je uvedena na webových stránkách Společnosti www.vzdelaniprovas.cz
  5. Studium nelze zahájit dříve než po plné úhradě ceny kurzu a musí být ukončeno do 12 měsíců ode dne zpřístupnění prvních studijních materiálů, neudělí-li Společnost studentovi na jeho odůvodněnou žádost z tohoto pravidla výjimku (dále jen „Doba trvání kurzu“). Okamžikem zahájení studia se rozumí den zpřístupnění prvních materiálů ke studiu zvoleného kurzu.
  6. Studium sestává ze samostudia studentovi Lektorem elektronicky předaných materiálů ke studiu rozčleněných do jednotlivých lekcí dle specifikace kurzu a následných on-line konzultací studenta s Lektorem k dané problematice prostřednictvím aplikace, kterou si student po dohodě s Lektorem zvolí. Termíny výuky/konzultací si student domlouvá s Lektorem individuálně ode dne zahájení studia tak, aby byla splněna Doba trvání kurzu. V případě zrušení domluvené konzultace ze strany Lektora má student právo na adekvátní prodloužení Doby trvání kurzu. 
  7. Nabyté vědomosti studenta a jeho schopnost uplatnit poznatky získané v rámci studia se komplexně prověří písemnou závěrečnou zkouškou, která se koná do 15-ti dnů, po absolvování poslední konzultace kurzu, případně po předchozí písemné dohodě se Společností jinak. Student, který v závěrečné zkoušce nevyhověl, je povinen do 30-ti dnů absolvovat opravnou závěrečnou zkoušku. Úspěšné absolvování závěrečné zkoušky Společnost doloží písemným osvědčením o rekvalifikaci nebo osvědčením bez rekvalifikace v rámci konkrétního kurzu. Absolvováním závěrečné zkoušky, popř. opravné závěrečné zkoušky studium končí.
  8. Student, který neuspěl ani v opravné závěrečné zkoušce, obdrží od Společnosti toliko osvědčení o absolvování kurzu s dodatkem o nesplnění zkoušky. Studentovi, který v závěrečné zkoušce nevyhověl a opravnou závěrečnou zkoušku neabsolvoval, neposkytne Společnost žádný doklad o absolvování kurzu.
  9. Studium je bez dalšího ukončeno rovněž uplynutím Doby trvání kurzu.

 

Článek III.

Platební podmínky

  1. Cenu kurzu je Student povinen uhradit najednou, a to do 7-mi kalendářích dnů od doručení faktury, nedošlo-li k úhradě ceny kurzu kartou před doručením faktury. Dohodou Společnosti a Studenta lze stanovit splatnost ceny kurzu jinak. V případě prodlení Studenta s úhradou ceny kurzu po dobu delší 10-ti pracovních dnů je Společnost oprávněna od smlouvy odstoupit.
  2. Cena kurzu zahrnuje veškeré potřebné studijní materiály pro celý kurz včetně závěrečné zkoušky v elektronické podobě a on-line konzultace s Lektorem v délce a počtu dle specifikace příslušného kurzu uvedené na webových stránkách Společnosti www.vzdelaniprovas.cz ke dni uzavření smlouvy o studiu.
  3. Cena kurzu může být uhrazena bezhotovostním převodem na účet Společnosti č. 2302679986/2010 vedený u společnosti Fio banka a. s. nebo bezhotovostně prostřednictvím platebního systému (platební kartou). Cenu kurzu je třeba vždy uhradit s uvedením variabilního symbolu platby. Závazek k úhradě Ceny kurzu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Společnosti.
  4. V případech, kdy je to v obchodním styku obvyklé, může Společnost před provedením úhrady Ceny kurzu vystavit k odůvodněné žádosti studenta zálohovou fakturu.

 

Článek IV.

Potvrzení o uzavření smlouvy a odstoupení od smlouvy

  1. Po úhradě ceny kurzu bude mezi Společností a studenem uzavřena smlouva o studiu, která nahrazuje potvrzení a poučení ve smyslu § 1820 ve s 1824a odst. 3 občanského zákoníku Společnost vydá studentovi potvrzení o uzavřené smlouvě o studiu do 3 pracovních dnů od jejího uzavření. 
  2. Student, který ve smluvním vztahu se Společností vystupuje v postavení spotřebitele, je oprávněn odstoupit od smlouvy o studiu ve lhůtě 14 – ti dnů od jejího uzavření, a to bez jakékoli sankce a bez uvedení důvodů. Odstoupení od smlouvy musí být Společnosti odesláno ve lhůtě 14 – ti dnů od uzavření smlouvy o studiu. Pro odstoupení od smlouvy je student oprávněn využít vzorový formulář, který je dostupný na webových stránkách Společnosti www.vzdelaniprovas.cz – Odstoupení od smlouvy o studiu. Odstoupení od smlouvy může student učinit formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla Společnosti, emailem na adresu elektronické pošty Společnosti info@vzdelaniprovas.cz či osobně v sídle Společnosti. Pokud Společnost umožňuje studentovi odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na svých internetových stránkách, potvrdí studentovi bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
  3. Student bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku není oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem studenta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Společnost před uzavřením smlouvy studenta poučila, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.
  4. V případě odstoupení od smlouvy ze strany studenta vrátí Společnost studentovi cenu kurzu či jeho poměrnou část do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je Společnost přijala, popřípadě jiným způsobem, pokud s tím student bude souhlasit a nevzniknou tím studentovi další náklady.

 

Článek V.

Závěrečná ustanovení

  1. Student není oprávněn postoupit plnění ze smlouvy o studiu třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Společnosti.
  2. Student bere na vědomí, že, že případné změny všech svých osobních a kontaktních údajů je povinen bez zbytečného odkladu po celou dobu studia oznamovat Společnosti na e-mail info@vzdelaniprovas.cz.
  3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu).
  4. Klienti berou na vědomí, že všechny naše kurzy, s výjimkou kurzů jazykových a kurzů, kde je v popisu kurzu uvedeno jinak, jsou vedeny výhradně v českém jazyce. Případné jazykové bariéry na straně klienta nepředstavují důvod pro odstoupení od smlouvy, reklamaci služeb ani nárok na vrácení uhrazené částky z důvodu zrušení účasti na kurzu.
  5. Nestanoví-li VSP či smlouva o studiu jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice. Pokud vztah založený účastníky obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. 
  6. Je-li některé ustanovení VSP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  7. Tyto VSP nabývají účinnosti dne 01.10.2024.
  8. Kontaktní údaje Společnosti jsou: VpV education academy s.r.o.,, IČO: 14339897, se sídlem kpt. Trnkova 540/34, Nové Sady, 77900 Olomouc, adresa elektronické pošty: info@vzdelaniprovas.cz, telefon: +420 777 747 117.

 

V Olomouci dne 1. 10. 2024